söndag 13 maj 2012

FRI

Efter en liten underskrift kan jag sälla mig till den stora grå massan som arbetare. Nu är det fritt fram för nya utmaningar och det kan jag skriva under på att det lär det bli. Jag stiger in i en ny värld!

Nu är mitt boende klart i Bkk de första dagarna då jag ska vara själv. Jag ska bo hos Moew i Klong Toey, slummen. Hon har precis fått klart ett rum för Homestays och det känns riktigt bra och visumet till Kina är klart, det är nog lättare att få sig en tur i rymden än att få passera gränsen.


Huvudvärken har lägrat sig som en ond ande idag, trots långpromenad med kaffepaus i Korsgården med den nydiplomerade Feldenkreis terapeuten Sandra. Grattis! Nu ser jag framemot en behandling.


Fick färdigt två beställningar till Skövde, kändes bra nu när tiden börjar bli knapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar